Search

Search YK Vehicle Technology

Wednesday 1 December 2021

Lamborghini ඉතිහාසය ( Part 3 )

 


Lamborghini [Part - 3]  ලැම්බෝගිනි විසින් සාදන ලද මෝටර් රථ හා අනෙකුත් නිශ්පාදන

දැනට නිෂ්පාදනය කෙරෙන මෝටර් රථ

2021 වර්ෂය වන විට, ලැම්බෝගිනි හි මෝටර් රථ නිෂ්පාදන පරාසය මාදිලි තුනකින් සමන්විත වන අතර, එයින් දෙකක් මැද එන්ජින් දෙකේ ආසන සහිත ක්‍රීඩා මෝටර් රථ වන අතර තුන්වැන්න ඉදිරිපස එන්ජිමක් සහිත සියළුම රෝද ධාවන (AWD) SUV ය.

  • ඇවෙන්ටඩෝර්
ලැම්බෝගිනි ඇවෙන්ටඩෝර්

වර්තමාන වී 12 එන්ජින් බලයෙන් ක්‍රියාත්මක වන ඇවෙන්ටඩෝර් නිෂ්පාදන පෙළ සමන්විත වන්නේ "එල්පී 740–4 ඇවෙන්ටඩෝර් අල්ටිමේ" සහ "ඇවෙන්ටඩෝර් SVJ" (කූප් සහ රෝඩ්ස්ටර්) වලින් වන අතර සියලුම ඇවෙන්ටඩෝර් මාදිලි නිෂ්පාදනය 2022 දී අවසන් වන බව පැවසේ.

  • හුර්කන්
ලැම්බෝගිනි හුර්කන්

V10 එන්ජින් බලයෙන් ක්‍රියාත්මක වන හුරාකොන් රේඛාවට දැනට සියලුම වීල් ඩ්‍රයිව් එල්පී 610-4 කූපේ සහ ස්පයිඩර් ඇතුළත් වන අතර අඩු වියදම් පසුපස රෝද සහිත එල්පී 580-2 කූපේ සහ ස්පයිඩර් සහ බලවත්ම, ට්‍රැක් නැඹුරු එල්පී 640-4 පර්ෆෝමන්ට් කූපය ඇතුළත් වේ. සහ ස්පයිඩර්.


  • යූරස්
ලැම්බෝගිනි යූරස්

2019 වන විට එහි විකුණුම් ප්‍රමාණය දෙගුණ කිරීමේ අදහසින් ලැම්බොගිනි සමාගම යුරස් නම් SUV රථයක්ද එක් කළ අතර එය ද්විත්ව ටර්බෝ වී 8 එන්ජිමකින් බල ගැන්වෙන අතර ඉදිරිපස එන්ජිමක් සහිත සියළුම රෝද ධාවන පිරිසැලසුම භාවිතා කරයි.

බෝට්ටු එන්ජින්

මෝටෝරි මැරිනි ලැම්බෝගිනි වන ලැම්බෝගිනි හි බෝට්ටු එන්ජින් නිෂ්පාදන අංශය තවමත් පවර්බෝට් රේසිං සඳහා එන්ජින් නිෂ්පාදනය කරයි. වර්ල්ඩ් ඕෆ්ෂෝර් සීරීස් 1 වන පන්තියේ ප්‍රබල බෝට්ටු වල භාවිතා කිරීම සඳහා දැනට විශාල වී 12 මැරීන් එන්ජින් බ්ලොක් එකක් නිෂ්පාදනය කෙරේ. ලැම්බෝගිනි සන්නාමගත සාගර එන්ජිමකට ආසන්න වශයෙන් 8,171 cc (8.2 L) විස්ථාපනයක් ඇති අතර දළ වශයෙන් 940 hp (700 kW) නිමැවුම් ඇත.

ස්කොඩ්රා කෝර්ස්

ස්කොඩ්රා කෝර්ස්
වර්ගයmotorsport racing team
ස්ථාපිතයලැම්බෝගිනි
සේවා සරියලොව වටා
ප්‍රධාන පුද්ගලයන්ස්ටෙෆාන් වින්කල්මාන්
කර්මාන්තයMotorsport
නිෂ්පාදිතයන්මෝටර් රථ
සේවාවන්මෝටර් රථ සෑදීම, මෝටර් රථ ධාවන තරග සංවිධානය
හිමිකරු(වන්)ලැම්බෝගිනි
මූලකාරකඅවුඩි
සුප්‍රසිද්ධ ලාංකීය ස්කොඩ්රා කෝර්ස් තරගකරුවෙක් වන ඩිලන්ත මාලගමුව සුපර් ට්‍රෝෆියෝ තරගයේදී (දකුණ)

ස්කොඩ්රා කෝර්ස් යනු ලැම්බෝගිනිගේ මෝටර් රථ ක්‍රීඩා දෙපාර්තමේන්තුවේ නාමයයි. එය නිර්මාණය කරන ලද්දේ ඔටෝමොබිලි ලැම්බෝගිනි සමාගමේ පාරිභෝගිකයින්ට අසමසම සහයෝගයක් ලබා දීම සඳහා ය. ලැම්බෝගිනි සමාගමට අනුව ලොව පුරා වැඩිම ජීටී ශූරතාවලියට සහභාගී වන කාර් සැලසුම් කර නිෂ්පාදනය කරනු ලබන්නේ ස්කොඩ්‍රා කෝර්ස් විසිනි. එය ලැම්බෝගිනි සුපර් ට්‍රෝෆියෝ ද සංවිධානය කරයි [21].

ලැම්බෝගිනි සුපිර් ට්‍රෝෆියෝ[සංස්කරණය]

හුරාකොන් සුපර් ට්‍රෝෆියෝ
ගැල්ලර්ඩෝ සුපර් ට්‍රෝෆියෝ

2009 වසරේ සිට ලැම්බෝගිනි සුපර් ට්‍රෝෆියෝ ඔටෝමොබයිල් රේසිං ශූරතාවලිය සංවිධානය කරයි. සුපර් ට්‍රෝෆියෝ යනු හුරාකොන් සුපර් ට්‍රෝෆියෝ ඊවෝ මාදිලියේ වාහන (කලින් ගැල්ලර්ඩෝ සුපර් ට්‍රෝෆියෝ කාර්) (මුල් මාර්ග අනුමත කාර් වල රේසිං අනුවාදයන්) සඳහා පමණි. මහාද්වීප තුනක (ඇමරිකාව, ආසියාව සහ යුරෝපය) විවිධ තරග මාලාවන් තුනක් ඇත. සෑම මාලාවක්ම වට හයකින් සමන්විත වන අතර, ඒ සෑම එකක්ම නොමිලේ පුහුණු සැසි, සුදුසුකම් ලැබීම සහ මිනිත්තු 50 බැගින් පැවැත්වෙන තරඟ දෙකකින් සමන්විත වේ. රියදුරන් කාණ්ඩ හතරක් ඇත: ප්‍රෝ, ප්‍රෝ-ඇම්, ඇම් සහ ලැම්බෝගිනි කප්. ලැම්බෝගිනි ලෝක ශූරයින් තෝරාගැනීමෙන් පසු ලෝක අවසන් මහා තරඟය සමය නිමාවට පත් වේ.

ලැම්බෝගිනි GT3

හුරාකොන් GT3 Evo, 2019

සුපර් ට්‍රෝෆියෝ වලට වෙනස්ව, ජීටී 3 ශූරතා නිර්මාණකරුවන්ගේ පරාසයක් සඳහා විවෘතය. හුරාකොන් ජීටී 3 ඊවෝ රේස් කාර් සඳහා තරඟ කිරීමට තෝරාගෙන ඇති ඔටෝමොබිලි ලැම්බෝගිනි පාරිභෝගික කණ්ඩායම් 20 කට වඩා තිබේ. 2015 දී හුරාකොන් ජීටී 3 දියත් කළ දා සිට ලැම්බොගිනි සමාගම පවසන්නේ මෙම මෝටර් රථ ලෝක මට්ටමින් ජයග්‍රහණ 40 කට වඩා හිමිකරගෙන ඇති බවයි. 

නිපදවන ලද වාහන

ඉහත රේසිං ඉසව් සඳහා GT3 සහ සුපර් ට්‍රෝෆියෝ කාර් තැනීම හැර (දැනට Huracan GT3 Evo සහ Huracan Super trofeo Evo 2 නිෂ්පාදනය කෙරේ), පාරිභෝගික ඉල්ලීම මත ස්කොඩ්‍රා කෝර්ස් සීමිත සංස්කරණයක් සහිත ඉහළ කාර්‍ය සාධන කාර් සාදයි.

SC18 ඇල්ස්ටන්

ලැම්බෝගිනි එස්සී 18 ඇල්ස්ටන්

2018 නොවැම්බර් මාසයේදී හඳුන්වා දෙන ලද "එස්සී 18 ඇල්ස්ටන්" යනු ලැම්බෝගිනි මෝටර් රථ අංශයේ ස්කොඩ්‍රා කෝර්ස් සමඟ සමීප සහයෝගීතාවයකින් පාරිභෝගිකයෙකු සඳහා නිර්මාණය කරන ලද ධාවන පථ කාරයක්ය (නිෂ්පාදනය කර ඇත්තේ එක් ඒකකයක් පමණි).

ඇවෙන්ටඩෝර් එස්වීජේ මත පදනම්ව ඇති මෙහි, හුරාකොන් ජීටී 3 සහ හුරාකොන් සුපර් ට්‍රෝෆියෝ ඊවෝ වලින් ලබාගත් වායුගතික මූලද්‍රව්‍ය ඇතුළත් වේ. මෝටර් රථයේ ප්‍රධාන ලක්‍ෂණ අතරට සකස් කළ හැකි විශාල කාබන් ෆයිබර් පසුපස තටුව, හුරාකොන් ජීටී 3 වෙතින් ගත් හුඩ් එකේ ඉදිරිපස වාතය ලබා ගැනීම, විශේෂයෙන් කාරය සඳහා තනන ලද වෙනෙනෝ වැනි රෝද, පසුපස ලාම්පු සමඟ එකවර පිටාර ගැලීමේ පද්ධතියක් ඇතුළත් වේ. සෙන්ටෙනාරියෝ, පසුපස ෆෙන්ඩර්, හුඩ් ස්කූප් සහ මධ්‍යම වරල් හුරාකොන් සුපර් ට්‍රෝෆියෝ ඊවෝ වෙතින් සහ නව ඉදිරිපස බම්පරයක් ඇත. මෙම සියලු වෙනස්කම් මඟින් මෝටර් රථයට 759 hp (770 PS) සහ 720 nm (531 lb-ft) ව්‍යවර්ථයක් ලබා දේ.

ලැම්බෝගිනි එසෙන්සා SCV12

ලැම්බෝගිනි එසෙන්සා එස්සීවී 12
2021 දී ගුඩ්වුඩ් ස්පීඩ් ඔෆ් ස්පීඩ් හි ලැම්බෝගිනි එසෙන්සා එස්සීවී 12 "ධාවන පථ තීන්ත" යොදා ඇති කාරය

ලැම්බෝගිනි "එසෙන්සා එස්සීවී 12" යනු ඉතාලි මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයෙකු වන ලැම්බෝගිනි විසින් ඔවුන්ගේ ස්කොඩ්‍රා කෝර්ස් රේසිං අංශය යටතේ නිෂ්පාදනය කරන ලද ධාවන පථ ක්‍රීඩා මෝටර් රථයකි. 2020 ජූලි 29 දින හඳුන්වා දුන් මෙම කාරය පිරිසිදු, සාමාන්‍යයෙන් ඇස්පිරේට් කළ එන්ජිමක් ඇති බලවත්ම සහ අවසාන කාරය වේ

එසෙන්සා එස්සීවී 12 ද ඇවෙන්ටඩෝර් එස්වීජේ හි 6.5-ලීටර් වී 12 එන්ජිම භාවිතා කරන අතර එම පිරිවිතරයන්ට අනුව සකස් කර ඇති නමුත් පසුපස ගියර් පෙට්ටිය සවි කිරීම සඳහා එන්ජිම අංශක 180 ක් හැරවී ඇත. එන්ජිමේ බල ප්‍රතිදානය 610 kW (830 PS; 820 hp) වේ

එසෙන්සා එස්සීවී 12 නිෂ්පාදනය ඒකක 40 කට සීමා කෙරේ. මෝටර් රථය මාර්ග භාවිතය සඳහා නීත්‍යානුකූල නොවන අතර එයට සුවිශේෂී ධාවන තරඟ මාලාවක් පැවැත්වීමට සැලසුම් කර ඇත

SC20

2020 දෙසැම්බරයේදී ලැම්බෝගිනි සමාගම විසින් SC20 හඳුන්වා දෙන ලද අතර එය ලැම්බෝගිනි හි වාහන ක්‍රීඩා අංශයේ ස්කොඩ්‍රා කෝර්ස් සමඟ සමීප සහයෝගයෙන් පාරිභෝගිකයෙකු සඳහා නිර්මාණය කරන ලද ධාවන පථ මත පදනම් වූ කාරයකි (නිෂ්පාදනය කර ඇත්තේ එක් ඒකකයක් පමණි).

එය Aventador SVJ LP770-4 භාවිතා කරන එන්ජිමම භාවිතා කරයි. ඇවෙන්ටඩෝර් ජේ මෙන් එහි වින්ඩ්ස් ආවරණයක් නැති නමුත් එය මාර්ග නීත්‍යානුකූල වන අතර එහි පසුපස ලයිට් සියෝන් එෆ්කේපී 37 එකට සමාන වේ.

ලැම්බෝගිනි කෞතුකාගාර

මියුසියෝ ලැම්බෝගිනි

මියුසියෝ ලැම්බෝගිනි

"මියුසියෝ ලැම්බෝගිනි" (හෝ ලැම්බෝගිනි කෞතුකාගාරය) යනු ඉතාලියේ එමිලියා-රොමාග්නා හි සැන්ට් අගතා බොලොග්නිස් හි ඔටෝමොබිලි ලැම්බෝගිනි එස්පීඒ සතු සහ ක්‍රියාත්මක වන කෞතුකාගාරයකි.

මෙම දෙමහල් කෞතුකාගාරය 2001 දී විවෘත කරන ලදී. 2016 ජූනි මාසයේදී ප්‍රතිසංස්කරණය කරන ලද අතර වැඩි මාදිලි ප්‍රමාණයක් සඳහා එයින් ප්‍රදර්ශන ඉඩ ලැබුණි. කෞතුකාගාරයේ පරමාර්ථය වන්නේ ලැම්බෝගිනි ඉතිහාසයේ සියලු වැදගත් සන්ධිස්ථාන ආවරණය කිරීම ය. මෙම අරමුණ සඳහා කෞතුකාගාරය විසින් සමාගම විසින් නිෂ්පාදනය කරන ලද සියලුම මාදිලි දැක්වෙන පවුල් ගසක් ප්‍රදර්ශනය කරයි. වර්තමාන ගැලරියේ 350 ජීටී,වෙනෙනෝ සහ සෙස්ටෝ එලිමෙන්ටෝ වැනි සුපිරි මෝටර් රථ සහ එගොඉස්ටා සහ මියුරා සංකල්පය වැනි එක් කාරයක් පමණක් නිපදවන ලද සංකල්පන කාර් ඇතුළත් වේ.

මියුසියෝ ෆෙරූසියෝ ලැම්බෝගිනි

"මියුසියෝ ෆෙරුසියෝ ලැම්බෝගිනි" යනු ලැම්බෝගිනි ක්‍රීඩා කාර් සන්නාමයේ නිර්මාතෘ ෆෙරුසියෝ ලැම්බෝගිනිගේ ජීවිතය හා වැඩ කටයුතු කෙරෙහි අවධානය යොමු කර ඇති එමොලියා, රොමග්නා හි බොලොග්නා නගරයට කි.මී කිහිපයක් ඈතින් පිහිටි ආර්ජෙලාටෝහි පිහිටි ඉතාලි කෞතුකාගාරයකි.

ෆෙරූසියෝ ලැම්බෝගිනි පිළිබඳ වර්ග අඩි 9,000 කෞතුකාගාරයේ ෆෙරූසියෝගේ මුල් අවධියේ කාර් කිහිපයක්, කාර්මික මූලාකෘති, සටහන්, පෞද්ගලික වස්තූන් සහ පවුලේ ඡායාරූප තිබේ.

සංස්කරණය සහ ඉදිරිපත් කිරීම - Ysanda Kotapamuna

0 comments:

Post a Comment