ජගුවාර් කාර් සන්නාමයේ ඉතිහාසයබ්රිතාන්ය කාර් සන්නාමය වන ජගුවාර් දැනට ඉන්දියානු නිෂ්පාදක ටාටා සතු වන අතර සුඛෝපභෝගී කාර් නිෂ්පාදනය සඳහා එහි අංශය ලෙස කටයුතු කරයි. මූලස්ථානය එක්සත් රාජධානියේ පවතී (කොවෙන්ට්රි, බටහිර මිඩ්ලන්ස්). වෙළඳ නාමයේ ප්රධාන දිශාව සුවිශේෂී හා කීර්තිමත් වාහන වේ. සමාගමේ නිෂ්පාදන සෑම විටම රාජකීය යුගය සමඟ මුසු වූ අලංකාර සිල්වට් වලින් ආකර්ෂණය විය.
ජගුවාර් ඉතිහාසය
වෙළඳ නාමයේ ඉතිහාසය ආරම්භ වන්නේ යතුරුපැදි පැත්තේ සමාගමක් ආරම්භ කිරීමෙනි. සමාගම හැඳින්වූයේ ස්වෝලෝ සයිඩ්කාර්ස් (දෙවන ලෝක යුද්ධයෙන් පසුව, එස්එස් කෙටි යෙදුමෙන් අප්රසන්න සංගම් ඇති වූ අතර එම නිසා සමාගමේ නම ජගුවාර් ලෙස වෙනස් කරන ලදි).
ඇය 1922 දී පෙනී සිටියාය. කෙසේ වෙතත්, එය 1926 වන තෙක් පැවති අතර එහි පැතිකඩ කාර් සිරුරු නිෂ්පාදනයට වෙනස් කළේය. වෙළඳ නාමයේ පළමු නිෂ්පාදන වූයේ ඔස්ටින් කාර් (සෙවන් ස්පෝර්ට්ස් කාර්) සඳහා වූ ශරීරයි.
- 1927 - සමාගමට විශාල ඇණවුමක් ලැබෙන අතර එමඟින් නිෂ්පාදනය පුළුල් කිරීමට අවස්ථාව ලැබේ. මේ අනුව, බලාගාරය ෆියට් (මාදිලිය 509 ඒ), හෝනට් වුල්ස්ලි සහ මොරිස් කව්ලි සඳහා සංරචක නිෂ්පාදනය කිරීමේ නිරත වේ.
- 1931 - නැගී එන එස්එස් සන්නාමය එහි ප්රවාහනයේ පළමු වර්ධනයන් ඉදිරිපත් කරයි. ලන්ඩන් ඔටෝ ෂෝ එකවර මාදිලි දෙකක් ඉදිරිපත් කළේය - එස්එස් 2 සහ එස්එස් 1. මෙම මෝටර් රථවල චැසිය වාරික කාණ්ඩයේ අනෙකුත් මාදිලි නිෂ්පාදනය සඳහා පදනම විය.
- 1940-1945 සමාගම අනෙකුත් බොහෝ මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයින් මෙන් සිය පැතිකඩ වෙනස් කරයි, මන්ද දෙවන ලෝක යුද්ධ සමයේදී සිවිල් ප්රවාහනය ප්රායෝගිකව කිසිවෙකුට අවශ්ය නොවීය. බ්රිතාන්ය වෙළඳ නාමය ගුවන් යානා එන්ජින් සංවර්ධනය කර නිෂ්පාදනය කරයි.
- 1948 - දැනටමත් නම් කර ඇති ජගුවාර් වෙළඳ නාමයේ පළමු මාදිලි වෙළඳපොළට පිවිසියේය. මෝටර් රථය ජගුවාර් එම්කේ වී. මෙම සෙඩාන් රථයෙන් පසුව, එක්ස්කේ 120 මාදිලිය එකලස් කිරීමේ මාර්ගයෙන් ඉවතට පෙරළී ගියේය.මෙම මෝටර් රථය එකල වේගයෙන් නිපදවන ලද මගී ප්රවාහනය බවට පත්විය. මෝටර් රථය පැයට කිලෝමීටර් 193 දක්වා වේගවත් විය.
- 1954 - XK මාදිලියේ ඊළඟ පරම්පරාව දර්ශනය වන අතර එය 140 දර්ශකය ලබා ගත්තේය. හුඩ් යටතේ ස්ථාපනය කරන ලද එන්ජිම 192 hp දක්වා බලය වැඩි දියුණු කළේය. නවකතාව විසින් වර්ධනය කරන ලද උපරිම වේගය දැනටමත් පැයට කිලෝමීටර් 225 කි.
- 1957 - XK රේඛාවේ ඊළඟ පරම්පරාව නිකුත් විය. 150 ට දැනටමත් 3,5-ලීටර් 253 අශ්ව බල එන්ජිමක් තිබුණි.
- 1960 - මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයා ඩේම්ලර් එම්සී (ඩේම්ලර්-බෙන්ස් නොවේ) මිලදී ගත්තේය. කෙසේ වෙතත්, මෙම ඒකාබද්ධ කිරීම මූල්ය ගැටලු ඇති කළ අතර එමඟින් 1966 දී ජාතික වෙළඳ නාමයක් වන බ්රිතාන්ය මෝටර්ස් සමඟ ඒකාබද්ධ වීමට සමාගමට බල කෙරුනි. මේ මොහොතේ සිට වෙළඳ නාමය වේගයෙන් ජනප්රිය වෙමින් පවතී. සෑම නව මෝටර් රථයක්ම මෝටර් රථ හිමියන්ගේ ලෝකය අසාමාන්ය උද්යෝගයකින් යුතුව වටහාගෙන ඇති අතර, අධික පිරිවැය නොතකා ලොව පුරා මාදිලි අලෙවි කරනු ලැබේ. ජගුවාර් මෝටර් රථවල සහභාගීත්වයෙන් තොරව එක ඔටෝ ප්රදර්ශනයක්වත් සිදු නොවීය.
- 1972 - බ්රිතාන්ය මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයාගේ අලංකාර සහ මන්දගාමී මෝටර් රථ ක්රමයෙන් ක්රීඩා ස්වරූපයක් ගනී. XJ12 මේ වසරේ එළියට එයි. එය සිලින්ඩර 12 ක එන්ජිමක් ඇති අතර එය 311hp නිපදවයි. එය 1981 වන තෙක් එහි කාණ්ඩයේ හොඳම මෝටර් රථය විය.
- 1981 - යාවත්කාලීන කරන ලද XJ-S ඔහු අධිවේගී සෙඩාන් වෙළඳපොලේ දිස්විය. එය ස්වයංක්රීය සම්ප්රේෂණයක් භාවිතා කළ අතර එමගින් නිෂ්පාදන මෝටර් රථය පැයට කිලෝමීටර 250 ක වේගයෙන් වාර්තා කිරීමට හැකි විය.
- 1988 - මෝටර් ස්පෝර්ට් දෙසට වේගයෙන් ගමන් කිරීම සමාගමේ කළමනාකාරිත්වයට අතිරේක අංශයක් ඇති කිරීමට පොළඹවන ලද අතර එය ජගුවාර්-ස්පෝර්ට් ලෙස හැඳින්වේ. දෙපාර්තමේන්තුවේ පරමාර්ථය වන්නේ සුවපහසු ආකෘතිවල ක්රීඩා ලක්ෂණ පරිපූර්ණත්වයට ගෙන ඒමයි. එවැනි පළමු මෝටර් රථ සඳහා උදාහරණයක් වන්නේ XJ220 ය. කලක් තිස්සේ, වේගවත්ම මෝටර් රථ ශ්රේණිගත කිරීමේදී මෝටර් රථය ඉහළම ස්ථානයට පත්විය. ඔහුගේ ස්ථානයට පත්විය හැකි එකම තරඟකරුවා වන්නේ මැක්ලරන් එෆ් 1 ආකෘතියයි.
- 1989 - ලෝක ප්රසිද්ධ ෆෝඩ් සමාගමේ පාලනය යටතේ වෙළඳ නාමය ගමන් කරයි. ඇමරිකානු වෙළඳ නාමය බෙදීම සුඛෝපභෝගී ඉංග්රීසි විලාසිතාවෙන් සාදන ලද නව අලංකාර කාර් මාදිලි තුළින් එහි රසිකයන් සතුටු කරමින් සිටී.
- 1996 - XK8 ක්රීඩා මෝටර් රථ නිෂ්පාදනය ආරම්භ විය. එයට නව්යකරණ වැඩිදියුණු කිරීම් ගණනාවක් ලැබේ. නවෝත්පාදනයන් අතර ඉලෙක්ට්රොනිකව පාලනය කරන ලද අත්හිටුවීම ද වේ.
- 1998-2000. ප්රමුඛතම ආකෘතීන් දිස්වන අතර ඒවා මෙම වෙළඳ නාමයේ ලාංඡනය පමණක් නොව සමස්ත මහා බ්රිතාන්යයේ සංකේතයක් ලෙස ද සැලකේ. එස්, එෆ් සහ එක්ස් දර්ශක සහිත ටයිප් ශ්රේණියේ එවැනි මෝටර් රථ ලැයිස්තුවට ඇතුළත් වේ.
- 2003 - පළමු වතුයාය දියත් කරන ලදී. ඩීසල් එන්ජිමක් සමඟ යුගලනය කරන ලද සියලුම රෝද ධාවන සම්ප්රේෂණය එහි සවි කර ඇත.
- 2007 - බ්රිතාන්ය සෙඩාන් පෙළ XF ව්යාපාරික පන්තියේ ආකෘතිය සමඟ යාවත්කාලීන කරන ලදී.
- 2008 - මෙම වෙළඳ නාමය ඉන්දියානු මෝටර් රථ නිෂ්පාදක ටාටා විසින් මිලදී ගන්නා ලදී.
- 2009 - සමාගම සම්පූර්ණයෙන්ම ඇලුමිනියම් වලින් සාදන ලද XJ සෙඩාන් නිෂ්පාදනය ආරම්භ කරයි.
- 2013 - මාර්ගෝපදේශකයෙකුගේ පිටුපස ඇති ඊළඟ ක්රීඩා මෝටර් රථය දිස්වේ. එෆ්-ටයිප් පසුගිය අර්ධ ශතවර්ෂයේ ක්රීඩාශීලී ලෙස නම් කර ඇත. මෝටර් රථය සිලින්ඩර 8 ක් සඳහා V- හැඩැති බල ඒකකයකින් සමන්විත විය. 495 hp බලයක් ඇති ඔහු තත්පර 4,3 කින් මෝටර් රථය "සිය ගණනක්" දක්වා වේගවත් කිරීමට සමත් විය.
- 2013 - සන්නාමයේ තවත් ප්රබල මාදිලි දෙකක් නිෂ්පාදනය ආරම්භ වේ - බරපතල තාක්ෂණික යාවත්කාලීනයන් ලබාගත් XJ (550hp එන්ජිම තත්පර 100 කින් මෝටර් රථය පැයට කි.මී. XKR-S GT (තත්පර 100 කින් පැයට කිලෝමීටර 3,9 ක වේගයෙන් ගමන් කළ ධාවන පථය).
- 2014 - සන්නාමයේ ඉංජිනේරුවන් වඩාත් සංයුක්ත සෙඩාන් මාදිලිය (D පන්තිය) - XE වැඩි දියුණු කරන ලදී.
- 2015 - එක්ස්එෆ් ව්යාපාර සෙඩාන් යාවත්කාලීන කිරීම් ලබා ගත් අතර එයට ස්තූතිවන්ත වන අතර එය කිලෝග්රෑම් 200 කට වඩා
0 comments:
Post a Comment