ජගුවාර් එෆ්-පේස් වෙන කවරදාටත් වඩා ආකර්ෂණීය වන අතර නව විශේෂ මාලාවක් වන ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක් සහ පරාසය පුරා නව පහසුකම්, සම්බන්ධතාවය සහ රියදුරු ආධාර තාක්‍ෂණයන් ඇත.

ජගුවාර් එෆ්-පේස් වඩාත් දියුණු තාක්‍ෂණයන්ගෙන් යුත් සංස්කරණයකින් පොහොසත් ය

© ජගුවාර්

එෆ්-පේස් ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක්ට නිශ්චිත මෝස්තරයක් ලැබෙන අතර එයට ග්ලෝස් බ්ලැක් මිරර් කැප් සහිත කළු පැකට්ටුවක්, ස්ථාවර පරිදර්ශන වහලක් සහ පැහැ ගැන්වූ ජනේල ඇතුළත් වේ. ග්ලෝස් බ්ලැක් නිමාවකින් යුත් අඟල් 20 රෝද මෙයට එකතු කර ඇත.

එෆ්-පේස් හි අනෙකුත් සියලුම සංස්කරණ මෙන්, එෆ්-පේස් ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක් සිලින්ඩර හතරේ ඩීසල් මයිල් දෙමුහුන් (එම්එච්ඊවී) සිට අශ්වබල 163 දක්වා දක්වා පිරිපහදු කළ කාර්‍යක්‍ෂම සහ සජීවී ඉන්ජිනියම් එන්ජින් වලින් ලබා ගත හැකිය. අශ්වබල 404 ක දෙමුහුන් පෙට්‍රල් එන්ජිම (PHEV).

F-PACE යනු ස්ථාවර හා වෙනස් මෝස්තරයකින් යුත් කාර්‍ය සාධන SUV ය. එෆ්-පේස් ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක් වැඩි දියුණු කිරීම එහි මූර්ති අංගය අවධාරණය කිරීමට සහ ඊටත් වඩා දෘශ්‍යමය බලපෑම සහ පැමිණීම ලබා දීමට අවස්ථාවකි

ඇඩම් හැටන්, බාහිර සැලසුම් අධ්‍යක්ෂ, ජගුවාර්

යහපැවැත්ම සහ සැනසීම ලබා දීම සඳහා F-PACE පරාසය පුරාම ජගුවාර් අතිරේක තාක්‍ෂණ හඳුන්වා දෙයි. සමහර බුද්ධිමත් පද්ධති මඟින් මගී මැදිරියේ වාතයේ ගුණාත්මක භාවය ඉහළ නංවන අතර අනෙක් ඒවා රියදුරුට වඩාත් හොඳින් උදව් කිරීමට කැපවී සිටින අතර SOTA (“මෘදුකාංගය හරහා මෘදුකාංගය”) භාවිතා කරමින් දුරස්ථව යාවත්කාලීන කෙරේ.

නව එෆ්-පේස් ආර්-ඩයිනමික් කළු

F-PACE හි ගතික පැවැත්ම විශේෂ ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක් ශ්‍රේණිය සහ එහි සකස් කළ උපකරණ මිශ්‍රණය මඟින් අවධාරණය කෙරේ.

ග්ලොස් බ්ලැක් මිරර් කැප් වලින් බ්ලැක් පැක් නිමවා ඇති අතර ග්ලෝස් බ්ලැක් ෆිනිෂ් හි ග්‍රිල් සහ සරවුන්ඩ් එක මෙන්ම පැති කවුළු වටපිටාව, වාතය ලබා ගැනීමේ ග්‍රිල් සහ ජනප්‍රිය පිම්ම සහිත ජගුවාර් ලාංඡනය, බම්පර් සහ පසුපස ලාංඡන අඛණ්ඩව ලබා දේ. අධිෂ්ඨානශීලීව ක්‍රීඩා කරන දිලිසෙන කළු නිමාවක්. ඊට අමතරව, F-PACE R-Dynamic Black අඟල් 20 "ස්ටයිල් 1067" රෝද මෙන්ම ග්ලෝස් බ්ලැක් ද ලබයි. රතු තිරිංග කැලිෆයර් මඟින් රිම් වල සැලසුම අවධාරණය කරයි.

මෙම නිමාව කොටස් මාදිලිවල ඇති විකල්ප රිදී බාර් වෙනුවට ග්ලොස් බ්ලැක් වහල තීරු සහ ස්ථාවර පරිදර්ශන වීදුරු වහලක් සමඟ නිමවා ඇත. විශේෂ එෆ්-පේස් ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක් ශ්‍රේණිය එක් ලැකර් එකක්, නව මුතු සුදු ඔස්ටුනි පර්ල් වයිට් ඇතුළු ලෝහ XNUMX ක් සහ සුපිරි ලෝහමය සෙවනැලි දෙකක් ඇතුළුව සම්පූර්ණ වර්ණ තලයෙන් ලබා ගත හැකිය.

F-PACE හි සුඛෝපභෝගී ලෙස නිම කරන ලද අභ්‍යන්තරය ආර්-ඩයිනමික් බ්ලැක් වලින් වඩාත් පොහොසත් කර ඇති අතර ඉතා නවීන සැටින් අඟුරු අළු දැව වලින් නිමවා ඇති ලෝහ පෙඩල් වලින් එය වැඩි දියුණු කර ඇත. සන්සුන් වාතාවරණය අවධාරණය කරනුයේ උසස් අභ්‍යන්තර මනෝභාවය ආලෝකනය කිරීමෙනි. සෙසු පරාසයන්හි ද ලබා ගත හැකි මෙම ආලෝකය මඟින් රියැදුරාට වර්ණ තිහක තේරීමක් ලබා දේ.

ජගුවාර් එෆ්-පේස් වඩාත් දියුණු තාක්‍ෂණයන්ගෙන් යුත් සංස්කරණයකින් පොහොසත් ය

© ජගුවාර්

යහපැවැත්ම සහ සුවපහසුව සහතික කෙරේ

පසුගිය වසරේ එෆ්-පේස් හි ඉදිරිපත් කරන ලද අසාත්මිකතාවන් හා ගන්ධයන් ඉවත් කර අල්ට්‍රාෆයින් අංශු ග්‍රහණය කර ගන්නා මැදිරියේ වායු අයනීකරණය සහ පීඑම් 2.5 පෙරීමේ පද්ධතියට නව “වායු අයනීකරණ” පද්ධතිය. ‘එයාර් ප්ලස්’ මඟින් ගුණාත්මකභාවය තවදුරටත් වැඩිදියුණු කරන කාර්යයන් දෙකක් එක් කරයි. මැදිරියේ වාතය, නැවේ සුවපහසුව සහ යහපැවැත්ම තවදුරටත් වැඩි කරයි.

දෙකෙන් පළමුවැන්න වායු පවිත්‍රකරණය ලෙස හැඳින්වෙන අතර ගමන ආරම්භ වීමටත් පෙර සක්‍රිය කරන අතර වායු සමීකරණ විදුලි පංකා සහ දොරවල් විවෘත කිරීමට පෙර වායු ප්‍රතිචක්‍රීකරණ ක්‍රියාවලිය භාවිතා කරයි. පිටත් වීමේ කාලය තොරතුරු තිරය මත හෝ ජගුවාර් දුරස්ථ යෙදුම සමඟ තැබීමෙන් ලබා ගත් ක්‍රියාවක්.

දෙවනුව, මැදිරියේ CO2 අධීක්‍ෂණය, ඇතුළත කාබන් ඩයොක්සයිඩ් මට්ටම විශ්ලේෂණය කර නියාමනය කරයි. දිගු කාලයක් වායු සමීකරණ ප්‍රතිචක්‍රීකරණය කිරීමේදී වායු සමීකරණය ක්‍රියා කරන්නේ නම් මෙම අනුපාතය වැඩි විය හැකි අතර එය වාහනය දූෂිත වාතය සහිත ප්‍රදේශ හරහා ගමන් කරන විට සිදුවිය හැකිය. තෝරාගත් සීමාවන් තුළ CO2 මට්ටම පවතින බව සහතික කිරීම සඳහා, මෙම උපකරණයට වැඩි නැවුම් වාතය හඳුන්වා දීමට හැකි වේ.

ස්පර්ශ තිරය මත මගීන්ගේ අංශු මට්ටම පුවරුවේ සහ පිටත ද ඇත.

තොරතුරු විනෝදාස්වාදය සහ සම්බන්ධතාවය

ජගුවාර් හි වේගවත්, බුද්ධිමත් සහ ප්‍රතිචාරාත්මක තොරතුරු වින්දන පද්ධතියක් වන පිවි ප්‍රෝ හි ස්පොට්ෆි ඇතුළු යෙදුම් පරාසයක් ඇතුළත් වන අතර ඇපල් කාර්ප්ලේ Android සහ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඔටෝ standard සමඟ සම්මත වේ.
F-PACE හි මෘදුකාංග හරහා ගුවන් (SOTA) පද්ධතිය මඟින් පීවී ප්‍රෝ සහ වාහන උපකරණ දුරස්ථව සහ පරිශීලකයාට බාධාවක් නොමැතිව යාවත්කාලීන කිරීමට ඉඩ සලසයි. පීවී ප්‍රෝ හි ද්විත්ව සිම් තාක්‍ෂණය මඟින් ඔබට එකවර සංගීතය බාගත කළ හැකි බව සහතික කෙරේ.

පීවී ප්‍රෝ හට එකවරම බ්ලූටූත් හරහා ස්මාර්ට්ෆෝන් දෙකක් සම්බන්ධ කිරීමේ හැකියාව ඇති අතර විකල්පයක් ලෙස ප්‍රේරණය ආරෝපණ පෑඩ් මඟින් ජාල ප්‍රතිග්‍රහය වැඩි දියුණු කරන සංඥා ඇම්ප්ලිෆයර් ඇත. මෙම පද්ධතිය මඟින් කාර් වල වහලය මත පිහිටා ඇති බාහිර ඇන්ටෙනාවට ස්තූති වන්නට වඩාත් පැහැදිලි ඇමතුම් ලබා ගැනීමට ඉඩ සලසයි.

F-PACE P400e ප්ලග් ඉන් දෙමුහුන් තෝරා ගන්නා පාරිභෝගිකයින් සඳහා, Pivi Pro මඟින් පොදු ආරෝපණ මධ්‍යස්ථාන භාවිතා කිරීම පහසු කරයි. ඔවුන්ගේ පිහිටීම දැක්වීමට අමතරව, ඒවා තිබේ ද, ඒවායේ මිල ගණන් මෙන්ම අය කිරීමේ කාලය පිළිබඳ ඇස්තමේන්තුවක් ද ඔහුට නියම කළ හැකිය.

සම්බන්ධිත අභ්යන්තරය

© ජගුවාර්

රියදුරු ආධාරක තාක්ෂණයන්

එෆ්-පේස් හි දැනට තිබෙන දිගු ආධාරක පද්ධති ලැයිස්තුවට අමතරව, තවත් උපකරණයක් තවත් ආධාර සපයයි: සක්‍රීය මංතීරු තබා ගැනීමේ සහාය ඇතිව අනුවර්තී නෞකා පාලනය කිරීම ඉතා යෝග්‍ය වේ. දිගු මාර්ග ගමන්. ඔබ අනුගමනය කරන වාහන සමඟ ක්‍රමලේඛිත දුරක් පවත්වා ගෙන යන අතරම එහි මංතීරුවේ වාහනය නැවත යොමු කිරීම සඳහා එය සුක්කානම, ත්වරණය සහ තිරිංග වලට නුවණින් උපකාරී වේ.

විද්යුත්කරණය කරන ලද කාර්ය සාධනය

ජගුවාර් එෆ්-පේස් P400e ප්ලග් ඉන් හයිබ්‍රිඩ් සිව් සිලින්ඩර් පෙට්‍රල් පවර් ට්‍රේන් සමඟ මෙන්ම සිලින්ඩර හතරේ සහ සිලින්ඩර හතරේ ඉන්ජීනියම් ඩීසල් ඉන්ලයින් එන්ජින් 48V මෘදු හයිබ්‍රිඩීකරණ පද්ධතියකින් සමන්විත වන අතර ඊටත් වඩා කාර්‍ය සාධනය සඳහා නම්‍යශීලී බව සහ සංයමයෙන්.

සියලුම එෆ්-පේස් අනුවාදයන්හි බුද්ධිමත් සර්ව රෝද ධාවකය සහ අට-වේගී ස්වයංක්‍රීය සම්ප්‍රේෂණයක් ඇතුළත් වන අතර ඒවා ජගුවාර් ඩ්‍රයිව් තේරීම් කාරකයෙන් හෝ වැඩි රිය පැදවීම සඳහා-රෝදය පිටුපස පිහිටා ඇති ඇලුමිනියම් පැඩල් වලින් පාලනය කළ හැකිය.

සම්පූර්ණ මාදිලියේ එන්ජින් වලට (වෙළඳපොල අනුව) ඇතුළත් වේ:

සාරය

  • 404 එච්පී පීඑච්ඊවී 2 ලීටර් XNUMX සිලින්ඩර් ටර්බෝ (ප්ලග් ඉන් හයිබ්‍රිඩ්)
  • 550 hp 5-ලීටර් සුපර්චාජ් V8 (SVR සුවිශේෂී)

සැහැල්ලු දෙමුහුන් ඩීසල්

  • 163 එච්පී එම්එච්ඊවී 2-ලීටර් XNUMX සිලින්ඩර් ටර්බෝ
  • 204 එච්පී එම්එච්ඊවී 2-ලීටර් XNUMX සිලින්ඩර් ටර්බෝ
  • 300 hp අනුක්‍රමික ටර්බෝ සහිත එම්එච්ඊවී 3-ලීටර් XNUMX සිලින්ඩර

P400e PHEV අනුවාදය F-PACE පරාසයේ බලවත්ම හා වඩාත්ම ආර්ථිකමය වේ. අශ්වබල 300 ක පෙට්‍රල් එන්ජිමක් සහ ස්වයංක්‍රීය සම්ප්‍රේෂණ පද්ධතියට ඒකාබද්ධ කර ඇති අශ්වබල 105 ක විදුලි මෝටරයක් ​​මඟින් අශ්වබල 404 ක බලයක් සහ එන්එම්එම්එම් 640 ව්‍යවර්ථයක් නිපදවයි.

තත්පර 0 කින් පැයට කිලෝමීටර 100 සිට 5,3 දක්වා සීඝ්‍රයෙන් විමෝචනය වීම සහ ග්‍රෑම් 2 සිට කි.මී .49 දක්වා පරිභෝජනය සහ 2,2 l / 100km දක්වා පරිභෝජනය වේගවත් කිරීමට මෙය හැකි වේ.
P400e හි එන්ජිම ආකාර තුනකින් භාවිතා කළ හැකිය: දෙමුහුන්, ඊවී හෝ ඇටයින්

හයිබ්‍රයිඩ් මාදිලිය ගැසොලින් එන්ජිම සහ විදුලි මෝටරය යන දෙකම කාර්‍යක්‍ෂම ලෙස භාවිතා කරන අතර බුද්ධිමත් ලෙස පිරිසිදු විදුලි පැදවීමේ සිට පෙට්‍රල් එන්ජිම භාවිතා කිරීමට මාරු වේ
කිලෝමීටර් 53 දක්වා දුර සඳහා ඊවී මාදිලිය ශුන්‍ය විමෝචන ධාවනය තීරණය කරයි *
ATTAIN මාදිලිය මඟින් රියදුරුට බැටරිය 85%දක්වා ආරෝපණය කිරීමට ඉඩ සලසයි, බලශක්ති ගමනේදී නැවත භාවිතා කළ හැකිය, උදාහරණයක් ලෙස නාගරික ප්‍රදේශවල.

පාරේ හෝ නිවසේදී ජගුවාර් එෆ්-පේස් පී 400 ඊ ආරෝපණය කිරීම සරල හා පහසුය: වේගවත් ආරෝපණයකට සම්බන්ධ කළ විට එයට 32kW ඩීසී ආරෝපණය කළ හැකි අතර බැටරිය 0 සිට 80% දක්වා ආරෝපණය විනාඩි 30 කින් *** ගෙන එයි. 7 kW AC ආරෝපණ අලෙවිසැලකට එම ප්‍රතිඵලය පැය 1 මිනිත්තු 40 *** තුළදී ලබා දිය හැකිය.

එම්එච්ඊවී සැහැල්ලු දෙමුහුන්කරණ තාක්‍ෂණයෙන් සමන්විත සිලින්ඩර හතරේ සහ හයේ සිලින්ඩර එන්ජින් වල, ඒකාබද්ධ තණතීරුවකින් ක්‍රියාත්මක වන ආරම්භක-ප්‍රත්‍යාවර්තක (බීඑස්ජී) මඟින් සාමාන්‍යයෙන් තිරිංග ගැනීමේදී හෝ අඩු වීමේදී නැති වූ ශක්තිය නැවත ලබාගෙන ලිතියම් බැටරියක ගබඩා කරයි-වෝල්ට් 48 අයන. මෙම ගබඩා කළ ශක්තිය නැවත යෙදවීම මඟින් එන්ජිම වේගවත් කිරීමට උපකාරී වන අතර එමඟින් එහි සජීවී බව වැඩි කරයි. සාමාන්‍ය පද්ධති වලට වඩා නැවැත්වීම සහ ආරම්භ කිරීමේ ක්‍රියාවලිය සුමට හා වේගවත් කිරීමට එය උපකාරී වේ.

ජගුවාර් එෆ්-පේස් වඩාත් දියුණු තාක්‍ෂණයන්ගෙන් යුත් සංස්කරණයකින් පොහොසත් ය

© ජගුවාර්

ජගුවාර් එෆ්-පේස් එස්වීආර්

ඉහළ ක්‍රියාකාරිත්වයකින් යුත් ජගුවාර් SUV පරාසයේ උච්චතම අවස්ථාව වන අශ්වබල 550 එෆ්-පේස් එස්වීආර් හි සෑම සැලසුමක්ම තරඟයෙන් ආභාෂය ලද එහි සැලසුම වැනි වඩාත් ගතික අංගයන් ඇත. එහි සුඛෝපභෝගී අභ්‍යන්තරය ද අධිෂ්ඨානශීලීව කාර්ය සාධනය සඳහා සකස් කර ඇත. එහි සුපිරි ආරෝපිත V700 8 Nm සහ ගතික දියත් කිරීමේ ක්‍රියාවලිය සමඟ තත්පර 0 ක් තුළදී පැයට කිලෝමීටර 100 සිට 286 දක්වා වේගවත් කළ හැකි අතර එය පැයට කිලෝමීටර් XNUMX ක උපරිම වේගයක් ලබා ගනී.

මෙම මෝස්තරයේ ප්‍රථම වතාවට ලබා ගත හැකි බ්ලැක් පැක් විකල්පය සමඟ එහි සැලසුමේ ස්ථිරසාර ගතික භාවය වෙන කවරදාටත් වඩා බලවත් කර තිබේ. එස්වී බාහිර පෙට්ටියේ සැටින් අළු වෙනුවට ග්‍රිල් වටපිටාව, හුඩ් වාතය ගැනීම, ඉදිරිපස ෆැසියා විවරයන්, දොර වැසීම සහ ටේල්ගේට් ටිම් වැනි ප්‍රධාන විස්තර සඳහා කැපී පෙනෙන ග්ලෝස් කළු නිමාවක් යොදනු ඇත. ග්ලෝස් කළු පසුපස ලාංඡන නිම කිරීම අවසන් කරයි. නව බ්ලැක් පැක් එක අඟල් 22 අඟල් 5117 කින් යුත් “ස්ටයිල් XNUMX” ව්‍යාජ රිම් ඉස්මතු කරන අතර එමඟින් ග්ලොස් බ්ලැක් ෆිනිෂ් සහ සැටින් ටෙක්නිකල් ග්‍රේ ඇතුළු කිරීම් මඟින් ඔවුන්ගේ කථන පහේ සැලසුම අවධාරණය කෙරේ.

F-PACE SVR ද නව සුවතා අංගයන්ගෙන්, රියදුරු ආධාරක පද්ධතියෙන් සහ දැන් පරාසයක් පුරා ලබා දී ඇති සම්බන්ධක උපකරණ වලින් ප්‍රයෝජන ලබයි.

වැඩිදුර දැනගැනීම සඳහා https://www.jaguar.fr